Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni termékeinknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A megrendelési, és szállítási folyamattal kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Hartner Günter EV./Einzelunternehmer (továbbiakban: Eladó)
Székhely: 1210 Wien, Ruthnergasse 172/90. Ausztria

Adószám/ UID: ATU73177723 STNR: 121791149
Elektronikus elérhetőség: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Telefonos elérhetőség: Sztanics Zsuzsa  +36 70 395 2335   +43 676 7905880

                                  Hartner Günter                              +43 664 5271375

2. Megvásárolható termékek köre, rendelési módok, számlázás, árak

Eladó kizárólag a honlapon található termékeket (irodai székek) forgalmazza. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A honlapon szereplő termékek személyesen, telefonon (munkanapokon 8-18 óra között), e-mailben, vagy az online megrendelő felület használatával (mindennap 0-24 óra között) rendelhetők meg. Az online rendeléshez nem szükséges előzetes regisztráció. Bármely fenti módon leadott rendeléssel szerződés jön létre Eladó és Megrendelő között. Minden megrendelésről a vételár 50%-áról szóló díjbekérőt bocsátunk ki. A megrendelést csak ezen összeg számlánkra érkezése esetén továbbítjuk. A végszámla a szállítással/átvétellel együtt kerül küldésre/átadásra.

Az egyes termékeknél az árak nettó ár + 27% ÁFA formában  forintban valamint EUR-ban is fel vannak tüntetve és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A terméklista egyben árlista is. Felhívjuk a figyelmet, hogy egyes termékeknél az ár a konfigurációtól függően eltérhet az ott feltüntetett ártól. Egyedi konfiguráció összeállításában kérje segítségünket.

A megrendelés beérkezése utáni munkanapon a személyesen, vagy telefonon leadott rendelésről e-mailben (ha ez nem lehetséges, akkor postai úton) visszaigazolást küldünk. Az e-mailben, illetve az online felületről beérkezett rendelések esetén az Ön biztonsága érdekében telefonon kapcsolatba lépünk Önnel a rendelés megerősítése miatt.

3. Megrendelt termék házhoz szállítása

Amennyiben a megrendelt termék van raktáron, a szállítási határidő 2-3 munkanap, ellenkező esetben (gyártótól függően) 2-3-4 hét. Házhoz szállítás választása esetén megrendeléseit a DPD Futárszolgálat végzi (Szállítási feltételek: http://www.dpd.com/hu/Home/Siteutilities/GTC). Csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

4. Garancia

Jogi háttér

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról Termékeinkre gyártótól függően 3, illetve 5 év szerkezeti garanciát vállalunk.

Termék meghibásodása esetén a teendőkről elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást. 

5. Elállás joga

Jogi háttér

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről A távollevők között kötött szerződésekről szóló fenti kormányrendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárlót terheli a termék visszajuttatásának költsége, valamint meg kell térítenie a termék nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kárt.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a vásárlót az elállási jog. Lásd: 5. § c). Az Eladó a termék visszaérkezését követően a haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárló részére.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket juttassa vissza címünkre. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Az Eladó a termék visszaérkezését követően a haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül a megadott számlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

6. Adatkezelés

Jogi háttér

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről A termék megrendelése során az Eladó részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az Eladó alvállalkozója. (DPD Futárszolgáltat) A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat az Eladó kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Eladó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A honlapon biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Eladó bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. 

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Eladó általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

Share