Általános Szerződési Feltételek
- Details
- Veröffentlicht: Mittwoch, 17. Dezember 2014 13:45
Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni termékeinknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A megrendelési, és szállítási folyamattal kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
1. Üzemeltetői adatok
Cégnév: Hartner Günter EV./Einzelunternehmer (továbbiakban: Eladó)
Székhely: 1210 Wien, Ruthnergasse 172/90. Ausztria
Adószám/ UID: ATU73177723 STNR: 121791149
Elektronikus elérhetőség: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Telefonos elérhetőség: Sztanics Zsuzsa +36 70 395 2335 +43 676 7905880
Hartner Günter +43 664 5271375
2. Megvásárolható termékek köre, rendelési módok, számlázás, árak
Eladó kizárólag a honlapon található termékeket (irodai székek) forgalmazza. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
A honlapon szereplő termékek személyesen, telefonon (munkanapokon 8-18 óra között), e-mailben, vagy az online megrendelő felület használatával (mindennap 0-24 óra között) rendelhetők meg. Az online rendeléshez nem szükséges előzetes regisztráció. Bármely fenti módon leadott rendeléssel szerződés jön létre Eladó és Megrendelő között. Minden megrendelésről a vételár 50%-áról szóló díjbekérőt bocsátunk ki. A megrendelést csak ezen összeg számlánkra érkezése esetén továbbítjuk. A végszámla a szállítással/átvétellel együtt kerül küldésre/átadásra.
Az egyes termékeknél az árak nettó ár + 27% ÁFA formában forintban valamint EUR-ban is fel vannak tüntetve és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A terméklista egyben árlista is. Felhívjuk a figyelmet, hogy egyes termékeknél az ár a konfigurációtól függően eltérhet az ott feltüntetett ártól. Egyedi konfiguráció összeállításában kérje segítségünket.
A megrendelés beérkezése utáni munkanapon a személyesen, vagy telefonon leadott rendelésről e-mailben (ha ez nem lehetséges, akkor postai úton) visszaigazolást küldünk. Az e-mailben, illetve az online felületről beérkezett rendelések esetén az Ön biztonsága érdekében telefonon kapcsolatba lépünk Önnel a rendelés megerősítése miatt.
3. Megrendelt termék házhoz szállítása
Amennyiben a megrendelt termék van raktáron, a szállítási határidő 2-3 munkanap, ellenkező esetben (gyártótól függően) 2-3-4 hét. Házhoz szállítás választása esetén megrendeléseit a DPD Futárszolgálat végzi (Szállítási feltételek: http://www.dpd.com/hu/Home/Siteutilities/GTC). Csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
4. Garancia
Jogi háttér
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról Termékeinkre gyártótól függően 3, illetve 5 év szerkezeti garanciát vállalunk.
Termék meghibásodása esetén a teendőkről elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást.
5. Elállás joga
Jogi háttér
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről A távollevők között kötött szerződésekről szóló fenti kormányrendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárlót terheli a termék visszajuttatásának költsége, valamint meg kell térítenie a termék nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kárt.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a vásárlót az elállási jog. Lásd: 5. § c). Az Eladó a termék visszaérkezését követően a haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárló részére.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket juttassa vissza címünkre. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Az Eladó a termék visszaérkezését követően a haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül a megadott számlaszámra visszatéríti a termék vételárát.
6. Adatkezelés
Jogi háttér
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről A termék megrendelése során az Eladó részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az Eladó alvállalkozója. (DPD Futárszolgáltat) A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat az Eladó kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Eladó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A honlapon biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Eladó bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Eladó általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.